03 Aralık 2022|Cumartesi,02:11:06
 
  • HAVA DURUMU:
  • Parçalı Bulutlu
PİYASALAR Güncelleme : 03.12.2022
DOLAR
18,6344
EURO
19,6306
ALTIN
1.077,07
BİTCOİN
$0,01174 33,11
HAFTANIN POPÜLER YAZARI
Mustafa Anzele
Mustafa Anzele Erken gelen gol Sakaryaspor'u galibiyete taşıdı3 dakika da okunur
26 Ekim 2022 - 21:07
26 Ekim 2022 - 21:0740 saniye de okunur 12 yorum Koleksiyona EkleŞİKAYET BİLDİR
Emren Bilişim
  • PAYLAŞ
40 saniye de okunur
12 yorum

Sofuoğlu'nun dersine 1 öğrenci katıldı

Yaptığı açıklamalarla sık sık gündeme gelen Sakarya Üniversitesi (SAÜ) Öğretim Üyesi Ebubekir Sofuoğlu'nun dersine 1 öğrenci katıldı.

Sofuoğlu'nun dersine 1 öğrenci katıldı
Emren Bilişim


Prof. Dr. Ebubekir Sofuoğlu'nun, saat 21.00'deki dersine 46 öğrenciden sadece bir kişi katıldı. Durumu fotoğraflarla sosyal medya hesabından paylaşan Sofuoğlu; "

Saat 21.00'deki ders. Dersi seçen 51 kişi, 5i gündüz geliyor. 46 mevcutlu sınıftan bir kişi gelmiş. Ayrıca bu durum, sadece benim dersimle ilgili de değil. Nerede bu çocuklar? Hadi şimdi bütün TR üzerime çullanın, her şey düzelmiş olsun. Siz yine 3 maymunu oynamaya devam edin" dedi. 

YORUMLAR (12)
Murat lazoglu
Murat lazoglu

Gençlik o saatlerde kafelerde gırgır muhabbet peşinde hocam. Siz bir yürek te mücadeleye devam etmelisiniz. Gerisini varsın o dersten nasiplenemeyenler düşünsün.

CEVAPLA

Kamil
Kamil

Hocam doğruları söylemeye devam

CEVAPLA

Mustafa
Mustafa

Eskiden de hocalar medresede bire bir ders verirlerdi. Böyle iyi olmuş.

CEVAPLA

Akademisyen
Akademisyen

Kapatın o zaman ikinci öğretimi.. Sizi bağlayan nedir?

CEVAPLA

Cemile
Cemile

Hocam yanınızdayız, keşke o derse girenlerden biri de ben olsaydım.

CEVAPLA

İlhan Acar
İlhan Acar

Yatıp kalkıp Atatürk düşmanlığı yaparsan sonuç bu olur hocam!#

CEVAPLA

Nuhuta
Nuhuta

Atatürk düşmanlığını da nereden çıkardın? Öyle birşey yok.Ahlaksızlık ve İnançsızlık karşıtlığı desen çok doğru olur.İşine geldiği gibi yazmışsın.

CEVAPLA

Kemal korkmaz
Kemal korkmaz

Hoca, katılmayanlar bir yada birkaç kişi değil, sınıfın tamamı katılmamış sa bir öz eleştiri yapmanız gerekmezmi? Sağa sola cemkirmek yerine bir düşünün acab nerede hata yaptık deyin kendi kendinize.

CEVAPLA

HASAN yaylalı
HASAN yaylalı

Hiç kimse olmasa bile hocamız boş odaya boş masaya yine İslam ı insanı anlatacak kadar düzgün bir hocamızdır...

CEVAPLA

Meral
Meral

Valla bende saü mezunuyum. Ve hocamın derslerşni hiç kaçırmazdım. Ders anlatımı ve bizlere karşı tutumu çok iyiydi. Sevdiğim bir ders ve hocası. Sayın hocam doğru söyleyeni dokuz köyden kovarlar. Sizinde yaşadığınız tam olarak bu. İnsanların yüzüne gerçekleri tokat gibi çarpınca böyle tepkiler vererek kabahatlerini örttüklerini sanıyorlar.

CEVAPLA